| 
 Enduro trükkök  2005.06.08. 16:16 Első, hátsókerekezés enduro motorral!
Enduro  Endurózáson én itt most az utcán való közlekedést értem (supermoto). Enduróval krosszmotorrral elég könnyű egykerekezni. Az egykerekezés csak akkor lehetséges,ha elkezdjük a hátsó féket is használni! Aki ezt nem teszi a saját és a közelben álló emberek testi épségét teszi kockára!
 MINDIG LEGYEN RAJTAD SISAK ÉS MEGFELELŐ VÉDŐFELSZERELÉS!!! EgykerekezésFONTOS: 
Legyen jó a hátsó féked! 
Legyen rögzítve az első kerék és a kormány! 
Barátod mobilján tárcsázd a mentők számát!  Rendesen ülsz a motoron ,közepes gázt adsz, rálövöd a kupplungot (a motor erejétől függ , hogy egyesben vagy kettesben mész). Lábad a hátsó féken : beletaposol! Szokd azt az érzést, hogy milyen amikor a hátsó fék leteszi a motor elejét! Meg kell találnod a holtpontot (holtpont: az a pont ahol ha még gázt húzol már hanyatt esel), a gázzal és a fékkel gépészkedsz! Úgy is megnyújthatod az egykerekezés hosszát , ha átváltasz egy sebességet egykeréken. 
 FIGYELEM: soha ne lendítsd hátra a lábad a lábtartóról : motor után nehéz szaladni! Egy Simsonon vagy egy kis endurón (DT,TS ): bő gázzal és igen rálőtt kuplunggal bírhatod a gépet az ágaskodásra. Ezekkel szinte csak holtponton lehet egykerekezni. Ha már elég jól megy fél kézzel is kerózhatsz , állva az ülésen, féllábon állva, lábad áttéve a kormányon, féloldalasan ülve , 2-3 személlyel , mosolyogva ,kiabálva stb. Ha még nem érzed igazán a dolgot ne egykerekezz buszmegálló előtt!   Elsőkerekezés:Enduróval viszonylag könnyen megy , a nagy rugóút miatt. Fontos a jó minőségű első tárcsafék és a jó gumi. Hasonló a robogónál leírtakhoz és talán attól könnyebb is.  
 Sok sikert és baleset nélküli gyakorlást! 
	            |